Bolje obrazovanje za bolji svet!

A better education for a better world!

Dijalektičko jedinstvo teorije i prakse vaspitnoobrazovnog procesa Pojam obrazovanja sadrži u sebi pojmove nastajanja, stvaranja, jačanja ljudskog obraza, lika i bića čovekovog. Osnovna funkcija obrazovanja i vaspitanja sastoji se u pomoći datom čoveku da postane što savršenije biće, da što bolje ostvari i ispuni svoj božanski obraz. Nastava ili pouka mora biti u znaku duhovne potrage –

Upotreba dramskog modela u nastavi hemije ,,Mašta je važnija od znanja. Može se puno znati i ništa ne napraviti, dok se sa malo mašte može napraviti sve.” Albert Ajnštajn Svi nastavni predmeti kao cilj postavljaju trajno i funkcionalno usvajanje nastavnih sadržaja, primenu znanja, podsticanje radoznalosti, kreativnosti i aktivno učešće učenika u nastavnom procesu. Dramski prikazi

Izazovi u realizaciji nastave na dva jezika   U većem broju evropskih obrazovnih sistema posebna pažnja u zvaničnim dokumentima poklanja se nastavi regionalnih jezika i jezika manjina. Odredbe koje se time bave mogu se uključiti i u nacionalne nastavne planove i programe, nacionalna dokumenta za ocenu ili ispite, kao i u regulative koje uređuju obaveze

Kako zavoleti ponedeljak   Sigurno ste se našli u nekom društvu gde je neko pominjao kako jedva čeka vikend, a usred smo nedelje. Drugima se pak ovaj problem javlja već u subotu, kada jadikuju o nedelji. U nedelju se jadikuje: „Jao, sutra je ponedeljak!”, a u ponedeljak dolazimo na posao kao na služenje neke zatvorske

Tokom poslednjih godina posebna pažnja u oblasti obrazovanja posvećuje se aktuelizaciji unapređenja kvaliteta nastavnog procesa i insistira se na tome da on mora biti spreman da odgovori brojnim izazovima savremenog društva. Novi Zakon o osnovama sistema obrazovanja i vaspitanja (Sl. glasnik RS, br. 88/2017) upućuje na razvoj ključnih kompetencija za celoživotno učenje (član 11), kao i opštih međupredmetnih kompetencija (član 12) učenika, jer zahtevi koje pred nas stavlja 21. vek ukazuju na to da promene u obrazovanju treba da budu usmerene ka razvoju informatičke pismenosti, veštinama komuniciranja, kritičkom mišljenju, socijalnim veštinama, timskom radu, rešavanju problema, primeni IКT-a, celoživotnom učenju itd.

Upis za 2017/18. godinu je otvoren!

Kliknite na ovaj link da se prijavite »