Bolje obrazovanje za bolji svet!

Better education for a better world!

Novi istorizam u nastavi književnosti   U studijama književnosti se od kraja osamdesetih godina intenzivno govori o krizi. Tokom devedesetih ovaj osećaj krize dovodi do preispitivanja epistemološkog ishodišta, metodoloških načela, osećaja unutrašnjeg disciplinarnog identiteta i položaja u sistemu nauka. Istovremeno dolazi do marginalizacije književnosti, nauke o njoj, humanistike i okretanja ka studijama kulture. Istorija se

Kako učenike podstaći da se pravilno i zdravo hrane?   Svedoci smo promena u različitim društvenim sferama, međutim, ako obratimo pažnju samo na pitanja ishrane, podaci na globalnom nivou pokazuju da preko 65% svetske populacije ima neki od problema telesne uhranjenosti, odnosno neuhranjenosti. Ako se fokus postavi samo na decu školskog uzrasta, podaci Ministarstva zdravlja

Uticaj vannastavnih aktivnosti na stvaralačke sposobnosti učenika Čovek je kreativno biće. U svakom aspektu njegovog života postoji potreba da stvara, jer kroz stvaralaštvo čovek ispoljava lepotu svojih misli i osećanja. Zato se oduvek i smatralo da je stvaralaštvo dar bogova koji je svojstven samo malom broju talentovanih ljudi. Međutim, danas znamo da je kreativnost deo

Da na uspeh ne utiče ni materijlani status, ni geografska izolovanost škole, najbolje pokazuje primer Gimnazije iz Lebana. Da je pravi profesor onaj koji inspiriše, pokreće, nesebično poklanja svoje vreme učenicima, otvara nove mogućnosti i pomera granice, pokazuje primer profesora književnosti iz ove škole.

Nastava kao umetnost Nastava nije nauka, već umetnost. Umetnost spajanja znanja i kreativnosti, mudrosti i strpljenja. Ipak, kao i svaka umetnost, i ona traži posvećenost, vreme i malo slobode. Dobar nastavnik je i umetnik, jer njegov glas se daleko čuje, njegovo delo traje godinama i predstavlja nepresušni izvor inspiracije. Zato nastavnik treba i mora da

Upis za 2017/18. godinu je otvoren!

Kliknite na ovaj link da se prijavite »