Bolje obrazovanje za bolji svet!

A better education for a better world!

UTISCI O RADU INSTITUTA ZA MODERNO OBRAZOVANJE

Svideli su mi se podrška i ohrabrenje za mlade nastavnike

Oduševljena sam tehnologijom, tj. mogućnošću praćenja ovakvih predavanja putem live streama. Tema je odlična, višestruko korisna i temeljno obrađena.

Tok predavanja „Komunikacijski trougao: nastavnik–učenik–roditelj” bio je lak za praćenje, posebno mi se dopalo što je bilo mnogo primera iz prakse. Svideli su mi se podrška i ohrabrenje za mlade nastavnike. Od mene čista petica za trougao: predavača, temu i uslove pod kojim je predavanje održano.

Branislava Trijić, profesor solfeđa, Osnovna muzička škola „Nevena Popović”


Veoma inspirativno predavanje

Predavanje pod nazivom „Komunikacijski trougao: nastavnik – učenik – roditelj“ motiviše nastavnike na dalje promišljanje o ovom interaktivnom delovanju između ključnih faktora u obrazovanju i vaspitanju. Nastavnici su imali priliku da u divno opremljenom ambijentu Instituta za moderno obrazovanje dobiju konkretne i praktične savete o saradnji između nastavnika, roditelja i učenika, koja je u savremenim uslovima često nejaka i isprekidana.

Nastavnici su usvojili značajne sugestije o postupcima i načinima delovanja unutar pomenute trijade, kako bi se uspešno održala i razvijala njena sinergija. Pored teorijskih polazišta, predavanje je ponudilo veoma relevantna praktična rešenja, koja značajno mogu unaprediti odnos nastavnik – roditelj – učenik.

Jelena Jugović Jovanović, master učitelj


Program Letnje škole je bio odlično izbalansiran

Program Letnje škole je bio odlično izbalansiran. Oduševila me je lakoća s kojom se može naučiti da se barata bilo kojom aplikacijom ili „alatom”. Tih nedelju dana u IMO mi je napunilo baterije i dalo inspiraciju za naredni period.

 

Tijana Ristić, profesor engleskog jezika, učesnik „Letnje škole za nastavnike 2018


Na Institutu sam usvojila funkcionalna znanja i praktične veštine

Besplatan akreditovani seminar „Primena onlajn viki alata u nastavi i učenju”, koji su organizovali Institut za moderno obrazovanje i Vikimedija Srbija bio je izuzetan.

Kao polaznik, usvojila sam funkcionalna znanja i praktične veštine. Bilo mi je zadovoljstvo da prisustvujem ovakvom seminaru, koji su vodili mladi i uspešni predavači. Zahvaljujem na ovakvoj prilici i odličnoj organizaciji u prelepom i inspirativnom ambijentu.

Amelija Ilijev, nastavnik razredne nastave


Institut za moderno obrazovanje ima prostvetiteljsku ulogu

Institut ima više prosvetiteljsku ulogu nego ulogu razmene iskustava i mišljenja, jer ima mnogo mesta koja nisu upućena u budućnost koja je već postala sadašnjost. Koncept, tema i sama organizacija konferencije su možda prekvalifikovani za okolnosti u kojima živimo i u to ime ovaj Institut, sa idejom koju nosi i sprovodi već u početnim koracima, može neformalno da se nazove i Institut za avangardno obrazovanje.

doc. Petar Stanojlović, učesnik konferencije „Moderno obrazovanje”


Program konferencije „Moderno obrazovanje” je bio inspirativan i zanimljiv

Organizacija konferencije „Moderno obrazovanje” je bila dobra i omogućila je da program protekne bez ikakvih vidljivih teškoća. Program je bio relevantan i inspirativan, a izlagači zanimljivi i kompetentni. Institut je bio brižan domaćin i verujem da su se svi posetioci i učesnici osećali prijatno.

dr sc. Sunčica Milosavljević, učesnik konferencije „Moderno obrazovanje”

 


Posetioci su dobili korisne pedagoške implikacije za praksu

Teme na konferenciji „Moderno obrazovanje” su bile međusobno sinhronizovane, a kompletna organizacija, kao i uslovi za rad bili su na visokom nivou. Moderator konferencije je profesionalno vodio program. Prisutni su dobili odgovore na važna pitanja koja se tiču modernog obrazovanja i, što je još važnije, pružene su im korisne pedagoške implikacije za praksu.

Maja Vračar, učesnik konferencije „Moderno obrazovanje”

 


Zadovoljna sam konferencijom „Moderno obrazovanje”

Prisustvo konferenciji „Moderno obrazovanje” pomoglo nam je da definišemo dalje pravce obrazovanja, a oni se tiču upotrebe modernih tehnologija i organizacije koja omogućava kooperativnost, timski rad i stvaranje uslova za procese konstrukcije znanja. Usmereni smo na jačanje ličnosti učenika i povećavanju autonomije i kreativnost nastavnika.

 

Živkica Đorđević

 


Bilo je pravo zadovoljstvo učestvovati na tribini Instituta

Zahvaljujem Institutu za moderno obrazovanje na lepoj prilici da učestvujem na tribini pod nazivom „(Ne)Pismeno u 21. vek”, na kojoj sam se susrela sa kolegama, roditeljima i decom koji imaju istu misiju kao i mi, a to je rad na poboljšanju kulture i pismenosti mladih, ali i starijih. Bilo je pravo zadovoljstvo učestvovati na vašoj tribini.

 

Maja Bunjac, profesor srpskog jezika i književnosti i dramski pedagog

 


Upis za 2017/18. godinu je otvoren!

Kliknite na ovaj link da se prijavite »