Bolje obrazovanje za bolji svet!

A better education for a better world!

UTISCI O RADU INSTITUTA ZA MODERNO OBRAZOVANJE

Pročitajte šta drugi misle o nama, našem radu, aktivnostima i događajima koje pravimo za Vas!

Predavanja Instituta su stručna i inspirativna

Sam ulazak na Institut za moderno obrazovanje deluje pozitivno i inspirišuće. Gospođa Marina Petrović čini da se svi osećaju dobrodošlo. Predavači su pravi majstori svog zanata i od njih može mnogo da se nauči, što daje dobre ideje za dalji rad.

Svetlana Petrović, učesnica tribine iz ciklusa „Usred srede sa problemom”

 

 


Tribine Instituta su motivišuće

Zahvaljujem se na ukazanom poverenju i prilici da sarađujem sa Institutom. Prvi utisci nakon realizovane tribine izuzetno su pozitivni. Osoblje je vrlo prijatno i profesionalno, prostor funkcionalan, a sredina podsticajna. Razmena iskustava i usvajanje novih sadržaja stvorili su prijatnu atmosferu, koja je prijala svim prisutnima. Jako mi je drago što sam imala mogućnost da učestvujem u diskusiji koja je doprinela usavršavanju svih učesnika tribine.

dr Milanka Maljković, učesnica tribine iz ciklusa „Usred srede sa problemom”


Institut odlično radi na edukaciji mladih nastavnika

Prvi put sam prisustvovala nekom događaju u organizaciji Instituta za moderno obrazovanje i nosim veoma pozitivne utiske. Sve pohvale za koncept rada Instituta i predavanje na temu „Veliki rat, mali đaci, interaktivni udžbenik”. Zadovoljna sam što postoji mesto koje aktivno radi na edukaciji mladih nastavnika i unapređuje obrazovni proces u celini.

Ana Vukmanović, učesnica predavanja iz ciklusa „Kako da zavolim ponedeljak?”

 


Svideli su mi se podrška i ohrabrenje za mlade nastavnike

Oduševljena sam tehnologijom, tj. mogućnošću praćenja ovakvih predavanja putem live streama. Tema je odlična, višestruko korisna i temeljno obrađena.

Tok predavanja „Komunikacijski trougao: nastavnik–učenik–roditelj” bio je lak za praćenje, posebno mi se dopalo što je bilo mnogo primera iz prakse. Svideli su mi se podrška i ohrabrenje za mlade nastavnike. Od mene čista petica za trougao: predavača, temu i uslove pod kojim je predavanje održano.

Branislava Trijić, profesor solfeđa, učesnica predavanja „Nauči, diskutuj, primeni”


Veoma inspirativno predavanje

Predavanje pod nazivom „Komunikacijski trougao: nastavnik – učenik – roditelj“ motiviše nastavnike na dalje promišljanje o ovom interaktivnom delovanju između ključnih faktora u obrazovanju i vaspitanju. Nastavnici su imali priliku da u divno opremljenom ambijentu Instituta za moderno obrazovanje dobiju konkretne i praktične savete o saradnji između nastavnika, roditelja i učenika, koja je u savremenim uslovima često nejaka i isprekidana.

Nastavnici su usvojili značajne sugestije o postupcima i načinima delovanja unutar pomenute trijade, kako bi se uspešno održala i razvijala njena sinergija. Pored teorijskih polazišta, predavanje je ponudilo veoma relevantna praktična rešenja, koja značajno mogu unaprediti odnos nastavnik – roditelj – učenik.

Jelena Jugović Jovanović, master učitelj, učesnica predavanja „Nauči, diskutuj, primeni”


Program Letnje škole je bio odlično izbalansiran

Program Letnje škole je bio odlično izbalansiran. Oduševila me je lakoća s kojom se može naučiti da se barata bilo kojom aplikacijom ili „alatom”. Tih nedelju dana u IMO mi je napunilo baterije i dalo inspiraciju za naredni period.

 

Tijana Ristić, profesor engleskog jezika, učesnica „Letnje škole za nastavnike 2018″


Na Institutu sam usvojila funkcionalna znanja i praktične veštine

Besplatan akreditovani seminar „Primena onlajn viki alata u nastavi i učenju”, koji su organizovali Institut za moderno obrazovanje i Vikimedija Srbija bio je izuzetan.

Kao polaznik, usvojila sam funkcionalna znanja i praktične veštine. Bilo mi je zadovoljstvo da prisustvujem ovakvom seminaru, koji su vodili mladi i uspešni predavači. Zahvaljujem na ovakvoj prilici i odličnoj organizaciji u prelepom i inspirativnom ambijentu.

Amelija Ilijev, nastavnik razredne nastave, učesnica seminara „Primena onlajn viki alata u nastavi i učenju”


Institut za moderno obrazovanje ima prostvetiteljsku ulogu

Institut ima više prosvetiteljsku ulogu nego ulogu razmene iskustava i mišljenja, jer ima mnogo mesta koja nisu upućena u budućnost koja je već postala sadašnjost. Koncept, tema i sama organizacija konferencije su možda prekvalifikovani za okolnosti u kojima živimo i u to ime ovaj Institut, sa idejom koju nosi i sprovodi već u početnim koracima, može neformalno da se nazove i Institut za avangardno obrazovanje.

doc. Petar Stanojlović, učesnik konferencije „Moderno obrazovanje”


Program konferencije „Moderno obrazovanje” je bio inspirativan i zanimljiv

Organizacija konferencije „Moderno obrazovanje” je bila dobra i omogućila je da program protekne bez ikakvih vidljivih teškoća. Program je bio relevantan i inspirativan, a izlagači zanimljivi i kompetentni. Institut je bio brižan domaćin i verujem da su se svi posetioci i učesnici osećali prijatno.

dr sc. Sunčica Milosavljević, učesnica konferencije „Moderno obrazovanje”

 


Posetioci su dobili korisne pedagoške implikacije za praksu

Teme na konferenciji „Moderno obrazovanje” su bile međusobno sinhronizovane, a kompletna organizacija, kao i uslovi za rad bili su na visokom nivou. Moderator konferencije je profesionalno vodio program. Prisutni su dobili odgovore na važna pitanja koja se tiču modernog obrazovanja i, što je još važnije, pružene su im korisne pedagoške implikacije za praksu.

Maja Vračar, učesnica konferencije „Moderno obrazovanje”

 


Zadovoljna sam konferencijom „Moderno obrazovanje”

Prisustvo konferenciji „Moderno obrazovanje” pomoglo nam je da definišemo dalje pravce obrazovanja, a oni se tiču upotrebe modernih tehnologija i organizacije koja omogućava kooperativnost, timski rad i stvaranje uslova za procese konstrukcije znanja. Usmereni smo na jačanje ličnosti učenika i povećavanju autonomije i kreativnost nastavnika.

Živkica Đorđević, učesnica konferencije „Moderno obrazovanje”

 


Bilo je pravo zadovoljstvo učestvovati na tribini Instituta

Zahvaljujem Institutu za moderno obrazovanje na lepoj prilici da učestvujem na tribini pod nazivom „(Ne)Pismeno u 21. vek”, na kojoj sam se susrela sa kolegama, roditeljima i decom koji imaju istu misiju kao i mi, a to je rad na poboljšanju kulture i pismenosti mladih, ali i starijih. Bilo je pravo zadovoljstvo učestvovati na vašoj tribini.

 

Maja Bunjac, profesor srpskog jezika i književnosti i dramski pedagog, predavač iz ciklusa predavanja „Kako da zavolim ponedeljak?”

 


Upis za 2017/18. godinu je otvoren!

Kliknite na ovaj link da se prijavite »