Bolje obrazovanje za bolji svet!

A better education for a better world!

03 Jul

  • By Aleksandra Ikonov
  • In Vesti
  • Comments Off

Simpozijum pod nazivom „Leadership for Professional Learning“, održan 17. i 18. juna 2019. godine u Kembridžu, u Velikoj Britaniji, osmišljen je tako da obrazovnim liderima širom sveta omogući dijalog o liderstvu i izgradnji održivih okruženja za profesionalno usavršavanje. Učesnici su imali priliku da podele svoja inovativna rešenja, istraživanja i lekcije, i dobiju podršku i rešenja za izazove sa kojima se ova oblast susreće.

Ovaj dvodnevni simpozijum osmišljen sa fokusom na pet oblasti kako bi nastavnom kadru, školama, fakultetskim predavačima i istraživačima, i kreatorima politika omogućio obogaćeno iskustvo koje bi trebalo da im pruži neophodne informacije i resurse za rad:

  1. Fokus na profesionalno usavršavanje i stvaranje uslova za njega
  2. Dijalog, profesionalno usavršavanje i liderstvo
  3. Raspodeljeno liderstvo i zajednička odgovornost za rezultate profesionalnog usavršavanja
  4. Učenje usmereno na učenika i liderstvo
  5. Liderstvo unutar virtuelnog prostora za učenje

Zajednički izazovi i rešenja

Saradnja i podrška kroz dijalog omogućili su učesnicima da podele svoja inovativna rešenja, rezultate istraživanja i probleme sa kojima se susreću, i doprinesu nizu profesionalnih i akademskih ishoda. Verujući da svako, bez obzira na status, može da bude lider, simpozijum je okupio raznovrsnu, međunarodnu grupu lidera iz oblasti obrazovanja. Ponosni smo što je među njima bila i direktorka International School Savremene Svetlana Belić Malinić. „Biti deo intelektualne elite nameće moralnu obavezu da doprinesete promenama u međunarodnom obrazovanju sa ciljem stvaranja boljeg sutra. Presrećna sam što sam imala privilegiju da delim svoje ideje sa obrazovnim liderima iz celog sveta kroz interakciju koja navodi na razmišljanje”, rekla je Svetlana nakon simpozijuma.

Ishodi

Učesnici su delili svoja iskustva, ustanovili zajedničke izazove i tražili kreativna rešenja. Od njih se očekivalo da započnu dijalog, doprinesu tom dijalogu svojim zapažanjima, dokumentima ili drugim materijalom, kao i da učestvuju u drugim dijalozima.

Simpozijum je završen plenarnom sednicom na kojoj su učesnici zajedno razmatrali zaključke i druge ishode do kojih se prethodno došlo u manjim grupama. Razmenjene su prakse i perspektive, kao i sve nove ideje koje je iznedrio dijalog između učesnika simpozijuma.

 

Više o događaju informišite se kroz kratak video, dostupan OVDE.